Interneten bidez sortu dira "Sare sozial" delakoak eta horiek aldi berean,marketin birala ekarri dute.Izan ere,dohaineko publizitatea eta oihartzuna lortzeko modu eraginkorrena izan da betidanik "Ahotik->Belarrira" deritzona.
Gu geuk sortzen eta hedatzen duguna.
Hortaz baliatu dira batez ere azken hamarkada honetan agentziak,eta horren adibide gisa dugu Neill Blomkampek zuzenduriko District 9 filmari buruz egindako marketin kanpaina;birus informatiboaren antzera zabaldutako bideoa.
Dena den,filmaren adibidearekin batera gogora etortzen zaizkigu Euskal Herrian ezagunagoak izan diren bestelako bideo batzuk.
Horien artean,"Amo a Laura" izeneko abestia,MTV kateak zabaldu zuena.Bertan,ezkertiar katolikoei buruzko parodia baten bidez, ikuslegoaren arreta piztea lortu zuten eta "HAPPINESS" taldeak,bere abestia zabaldu eta izugarrizko ospea lortu zuen publizitatean dirurik gastatu gabe.
No hay comentarios:
Publicar un comentario